Coafuri si tunsori in Pitesti.Schimba-ti look-ul cu unul nou…


Coafura iti poate salva sau ruina intreaga aparitie,asa ca este bine sa ai acorzi extrem de multa atentie de fiecare data cand esti decisa sa iesi pe usa…

***In 2016 tendintele in coafuri sunt extrem de variate asa ca oricare dintre noi poate fii la moda,poate experimenta orice,de la bucle lejere romantice la cocuri de balerina fara a isi face griji ca ar putea gafa.Trendul coafurilor ne dovedeste ca putem fii chic,amuzante,elegante,cuceritoare sa emanam doar energie pozitiva.Vom continua pe larg acesta discutie despre tendinte in coafura 2016 in paginile urmatoare ale acestui blog.Ramane la atitudinea voastra unde veti gasii un loc placut ,accesibil si profesional sa va puteti salva aparitia in public,la nunta,la o intalnire de seara de ce nu…

  • Oriunde trebuie sa fii frumoasa.Eu reusesc sa fac clientele mele sa emane energie pozitiva prin lookul proaspat si tineresc pe care il creez.

  • De cele mai multe ori o coafura reusita te face sa fii mai increzatoare in tine.

  • Schimba-ti infatisarea daca tu crezi ca cea veche nu te mai ajuta…

  • In paginile urmatoare veti gasii cateva randuri despre mine,despre munca mea,despre placerea de a te face frumoasa pe tine…

6 comentarii la “Coafuri si tunsori in Pitesti.Schimba-ti look-ul cu unul nou…

  1. Fetelor apelati cu incredere la doamna Magda.Eu am fost mireasa anul trecut in august si am avut o coafura extrem de frumoasa si rezistenta timp de trei zile.Am ramas o clienta fidela a dansei!

    • aveti un numar de telefon la pagina de contact va rog sunati !multumesc pentru intelegere.nonconformista’nu se gaseste in cataloagele noastre de tunsori insa alegeti-va un model de tunsoare si sunati-ma si vedem ce putem face.o zii placuta.

Lasă un răspuns

